Obsługa klientów
Obsługa klientów
W dziale Obsługa klientów znajdują sie informacje o zasadach obsługi klientów i kontrahentów KZGM, sposobach załatwiania spraw, skarg, wniosków, zgłaszania awarii, obsługi internetowej.
W dziale Obsługa klientów znajdują sie informacje o zasadach obsługi klientów i kontrahentów KZGM, sposobach załatwiania spraw, skarg, wniosków, zgłaszania awarii, obsługi internetowej.
W sprawach skarg i wniosków przyjmują
Dyrektor KZGM i jego zastępcy oraz Kierownicy komórek organizacyjnych
w czwartki od godz.13:30 do 15:30
(po uprzednim telefonicznym umówieniu).
Wdrożono Procedurę zgłoszeń wewnętrznych w KZGM w Katowicach, zgodną z wymogami Ustawy o ochronie sygnalistów.
(dostępna w Zakładce BIP - Regulaminy i Instrukcje)
Obsługą rachunków bankowych KZGM zajmuje się bank PKO BP S.A.
Wszystkie wpłaty związane z użytkowaniem lokali dokonywane są na indywidualne konto bankowe, otwarte dla każdego lokalu.
We wszystkich placówkach banku PKO BP S.A. na terenie Katowic można dokonywać opłat z tytułu korzystania z lokalu - bez prowizji.